Uutiset

Perusopetuksen koulukuljetusten hakumenettely sähköiseksi

02.05.2019 klo 16:00

​Perusopetuksen oppilaiden koulukuljetuksia haetaan jatkossa ensisijaisesti sähköisesti. Oppilaan huoltajan tulee hakea koulukuljetusta erikseen jokaiselle lukuvuodelle sähköisellä koulukuljetushakemuksella. Hakemus täytetään Wilmassa kohdassa "Hakemukset ja päätökset" à "Tee uusi hakemus". Mikäli et voi jättää hakemusta sähköisesti, koulukuljetushakemus on myös tulostettavissa Keravan kaupungin verkkosivuilta osoitteesta

 

https://www.kerava.fi/palvelut/Documents/Kasvatus%2c%20opetus%20ja%20koulutus/Perusopetus/koulukuljetushakemus.pdf

 

Tietosuojasyistä hakemuksen liitteitä ei voi toimittaa Wilmassa, vaan liitteet tulee toimittaa postitse osoitteeseen

Kasvatuksen ja opetuksen toimiala / Koulukuljetukset
Kultasepänkatu 7, 04250 Kerava
tai PL 123, 04201 Kerava

Koulukuljetushakemus nykyisten 1. - 8. luokan oppilaiden osalta tulee toimittaa Wilman kautta tai postitse oppilaan koulun rehtorille osoitettuna 17.5.2019 mennessä.

 

Lisätietoa koulukuljetuksiin liittyvistä asioista löytyy kaupungin verkkosivuilta koulukuljetusoppaasta

https://kerava.fi/palvelut/Documents/Koulukuljetusopas.pdf

Lisätietoa voi kysyä myös sähköpostitse koulukuljetukset@kerava.fi tai puhelimitse puh. 040 318 4092

Päivitetty 02.05.2019 klo 16:11