Tapahtumat

Whatsapp ja omnikanavaisuus asiakaskohtaamisen tulevaisuus (ilmainen webseminaari)

SEOSEON-Webinaari
12.09.2019 - 12.09.2019 klo 14:00 - 15:00
Internet-aikakaudella alati lisääntyvät kommunikointikanavat lisäävät yrityksien asiakaspalvelun taakkaa, missä tehokas ja optimoitu organisointi ovat. Koska kommunikointia käsittelevät parhaimmillaan monet ihmiset, se jättää varaa virheille, kun esimerkiksi somesta ja puhelinvaihteesta saadut asiakastiedot eivät saavuta toisiaan. Negatiivisen asiakaskokemuksen välttämiseksi suositellaan omnikanavaista asiakaspalvelua.

MITÄ ON OMNIKANAVAISUUS?

Omnikanavaisuudessa eri medioiden kautta saadut tiedot saadaan yhdistettyä tehokkaasti niin, että eri osa-alueista vastaavat asiakaspalveluhenkilöt ovat ajan tasalla, eivätkä anna asiakkaalle väärää tietoa tai tuhlaa aikaa jo toisaalla tiedossa olevan tiedon etsimiseen. Luennoitsija J. Jukkara esittelee tätä metodia kaikille halukkaille käyttäen apunaan Freshdeskia ja Whatsappia.

SEMINAARIN AIHEET JA SISÄLTÖ

Seminaarissa käydään mm. seuraavia asioita:
- Omnikanavaisuus asiakaskontakteissa ja sen tulevaisuus.
- Monikanavaisen asiakaspalvelun optimointi omnikanavaisella metodilla.
- Miten yrityksesi voi hyödyntää omnikanavaista asiakaspalvelua.
- Aiheeseen liittyvä AMA (Ask Me Anything) luennon päätteeksi.

Nettiseminaari tapahtuu 12.9.2019 klo 14:00, ja kaikki ovat tervetulleita! Seminaarin pitämistä koskevia kysymyksiä otetaan vastaan osoitteessa info [at] seoseon.com ja projektinhallinta.info/ (Joonas Jukkara).

Osallistu ilmaiseksi täällä https://freshdesk.com/fi/webinars/whatsapp-ja-omnikanavaisuus/

 

TIEDOT TAPAHTUMA-ILMOITUS LOMAKKEELTA:
Tapahtumakategoriat: Koulutus ja luennot
Kohderyhmät: Aikuiset
Avainsanat: 

Liput

Tapahtuma on maksuton.

Tapahtuman järjestää

Digitoimisto SEOSEON
https://seoseon.fi
infoseoseon.com
Yhteydenotot: Joonas Jukkara, +358 400 416 996
Päivitetty 03.09.2019 klo 10:31