Uutiset

Keravalaisten sote-palveluiden sähköinen asiointi siirtyy Maisa-asiakasportaaliin 24.4.

Keravalaiset saavat Maisa-asiakasportaalin käyttöönsä huhtikuussa 2021. Tutustu Maisaan osoitteessa maisa.fi
19.04.2021 klo 17:20

Otamme 24.4. terveyspalveluissa ja osassa sosiaalipalveluitamme käyttöön uuden asiakas- ja potilastietojärjestelmän Apotin. Apotin käyttöönoton myötä keravalaiset saavat käyttöönsä uuden sähköisen asioinnin kanavan, Maisa-portaalin.

Maisa-asiakasportaali korvaa Keravalla aiemmin käytössä olleet sähköisen asioinnin palvelut

Maisa tulee kuntalaisten käyttöön 24.4. Maisan toiminnallisuudet laajentuvat asteittain vuoden mittaan, kun Apotti otetaan käyttöön Keravan sosiaali- ja terveyspalveluissa.

Suun terveydenhuollon sähköisen asioinnin palvelu on jo poistunut käytöstä. Ennen Maisan käyttöönottoa voit olla yhteydessä suun terveydenhuollon ammattilaisiin muilla tavoilla.
Lisätietoa yhteydenottotavoista ja suun terveydenhuollon palveluista

Hoidontarvetta arvioiva työkalu Klinik jää kuntalaisten käyttöön.

Maisa yhdistää sosiaalihuollon ja terveydenhuollon sähköisen asioinnin yhteen kanavaan ja helpottaa kuntalaisten omahoitoa ja sähköistä asiointia

Maisa muistuttaa tulevista tapaamisista, uusista viesteistä tai vaikkapa valmistuneista tutkimustuloksista. Saat herätteet halutessasi joko sähköpostilla, tekstiviestillä tai mobiilisovellukseen.

Maisan avulla voit esimerkiksi:

  • tarkastella omia terveystietoja ja
  • täyttää esitietolomakkeita ja hakemuksia.

Maisaa voit käyttää helposti verkossa tai mobiilisovelluksella.

Tutustu Maisaan jo etukäteen tai lataa se puhelimeen sovelluskaupastasi
Usein kysyttyjä kysymyksiä Maisasta

Päivitetty 19.04.2021 klo 17:21