HSL:n palvelut

HSL on keskeyttänyt kausilippujen muuttamisen arvoksi 17.3. alkaen

HSL ei muunna kausilippuja arvoksi toistaiseksi tiistaista 17.3. alkaen. Kausilippujen muuntamisesta arvoksi on luovuttu, koska hyvittäminen edellyttää asiointia HSL:n tai kuntien palvelupisteessä. Koronaviruksen leviämisen ennaltaehkäisemiseksi ja pisteiden henkilökunnan sekä asiakkaiden terveyden vuoksi kausilipun muuttaminen arvoksi keskeytyy.

Näin vähennetään henkilökunnan ja asiakkaiden riskiä tartunnan saamiseen ja sekä asiakaskontakteja viruksen leviämisen aikana.

Asiasta tarkemmin

https://www.hsl.fi/uutiset/2020/hsl-keskeyttanyt-kausilippujen-hyvittamisen-173-alkaen-19424

 

​Asiointipiste

Asiointipiste on Helsingin seudun liikenteen palvelupiste, meiltä voitte hankkia matkakortin sekä ladata sille kautta ja arvoa. Henkilökohtaista matkakorttia hankittaessa tulee olla mukana henkilökortti, passi tai ajokortti, alaikäiseltä riittää kelakortti.

Meillä voitte päivittää matkakorttiinne asiakasryhmän, nimi- ja osoitetiedot sekä alennuslippuoikeuden. Alennushintaisista lipuista löytyy tietoa https://www.hsl.fi/liput-ja-hinnat/alennusliput Sivuilla kerrotaan kuka voi saada alennuksia ja miten oikeus alennushintaisiin lippuihin tulee osoittaa.

Annamme asiointipisteessä myös aikataulu- ja reittineuvontaa ja meiltä saa Keravan bussilinjojen aikatauluja, reittioppaita sekä HSL:n matkakortin oppaita ja esitteitä. HSL:n reittiopas löytyy osoitteesta https://www.hsl.fi/reitit-ja-aikataulut ja hintatiedot https://www.hsl.fi/liput-ja-hinnat

Voitte asioida meillä myös matkakortin ongelmatilanteissa; kortin kadottua, hyvityshakemusta jättäessänne tai kun tarvitsette tietoa korttinne käytöstä, ottakaa tällöin mukaan henkilökortti, passi tai ajokortti, alaikäiseltä riittää kelakortti.

Hyväksyt maksuvälineet HSL:n matkakorttiostoissa:

HSL:n matkakortin oston ja latauksen voitte maksaa Keravan asiointipisteessä käteisellä, pankki- sekä luottokorteilla sekä HSL:n työmatkaseteleillä.


Päivitetty 19.03.2020 klo 12:47