HSL:n palvelut

Asiointipiste

Asiointipiste on Helsingin seudun liikenteen palvelupiste. Meiltä voitte hankkia matkakortin sekä ladata sille kautta ja arvoa. Henkilökohtaista matkakorttia hankittaessa tulee olla mukana henkilökortti, passi tai ajokortti, alaikäiseltä riittää kelakortti.

Meillä voitte päivittää matkakorttiinne asiakasryhmän, nimi- ja osoitetiedot sekä alennuslippuoikeuden. Alennushintaisista lipuista löytyy tietoa https://www.hsl.fi/liput-ja-hinnat/alennusliput Sivuilla kerrotaan kuka voi saada alennuksia ja miten oikeus alennushintaisiin lippuihin tulee osoittaa.

Annamme asiointipisteessä myös aikataulu- ja reittineuvontaa ja meiltä saa Keravan bussilinjojen aikatauluja, reittioppaita sekä HSL:n matkakortin oppaita ja esitteitä. HSL:n reittiopas löytyy osoitteesta https://www.hsl.fi/reitit-ja-aikataulut ja hintatiedot https://www.hsl.fi/liput-ja-hinnat

Voitte asioida meillä myös matkakortin ongelmatilanteissa: esimerkiksi kortin kadottua, hyvityshakemusta jättäessänne tai kun tarvitsette tietoa korttinne käytöstä. Ottakaa tällöin mukaan henkilökortti, passi tai ajokortti, alaikäiseltä riittää kelakortti.

Hyväksyt maksuvälineet HSL:n matkakorttiostoissa:

HSL:n matkakortin oston ja latauksen voitte maksaa Keravan asiointipisteessä käteisellä, pankki- sekä luottokorteilla sekä HSL:n työmatkaseteleillä.

Päivitetty 29.07.2020 klo 14:17