Asiointipiste

Asiointipiste_RGB_su.png

Asiointipisteen henkilökunta ja palvelut

Keravan asiointipisteessä toimii kolme palveluneuvojaa sekä palvelupäällikkö. Palveluneuvoja on moniosaaja, joka hoitaa kunnan eri toimialojen ja valtiollisten yhteistyökumppaneiden asiakaspalveluun liittyviä tehtäviä ja ohjaa asiakkaat tarvittaessa eteenpäin asiantuntijapalveluihin. Pisteellä annetaan ja otetaan vastaan hakukaavakkeita, neuvotaan sähköisten palvelujen käytössä, toimitaan kaupungin kassana eli pisteelle voi maksaa erilaisia maksuja kuten kurssimaksuja, tilavuokria, terveyskeskus- ja hammashuollon maksuja. Piste toimii myös HSL:n palvelupisteenä matkakorttiin ja matkustamiseen liittyvissä asioissa sekä poliisin lupapalvelujen,  Kelan, digi- ja väestötietoviraston ja TE-palveluiden asiointipisteenä.

Asiakaskoneet

Asiointipisteessä on kaksi tietokonetta asiakkaiden käyttöön, toisella koneella on kopiointi- ja skannausmahdollisuus. Asiakaskoneet on tarkoitettu vain asiointiin, ei huvikäyttöön, käyttöä myös valvotaan. 

Chat-neuvonta

Keravan asiointipiste tarjoaa neuvontapalveluita myös chatissa. Yleisneuvonnan tarjoaminen chatissa kaupungin ja yhteistyökumppaneidemme asioissa aloitettiin 17.5.2018. Palveluneuvojat vastaavat chatissa esittämiinne kysymyksiin asiointipisteen aukioloaikoina käyntiasiakastilanteen niin salliessa. Kun chat on toiminnassa Keravan etusivun ja asiointipisteen sivujen oikeassa sivussa näkyy vihreä chat -laatikko.

Asiointipiste sijaitsee Sampolan palvelukeskuksen ensimmäisessä kerroksessa pääsisäänkäynnin välittömässä läheisyydessä.

Aukioloajat ja yhteystiedot löytyvät kohdasta yhteystiedot


Päivitetty 20.04.2022 klo 14:58